خروج فرجی از ترکیب اصلی بازی با شمس آذر آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور! ماشاریپوف به دنبال تمدید قرارداد با استقلال سه مسابقه امروز لیگ برتر فوتبال زیر ذره‌بین ناظران ویژه(۸ خرداد ۱۴۰۳) افشای نام داورانی که از نکونام شکایت کردند| برادران حیدری در صدر باشگاه استقلال ستاره عراقی را نمی‌خواهد پرچمداران ایران در المپیک پاریس مشخص شدند بازگشت یزدانی به تشک کشتی افشاگری پورموسوی در خصوص اتفاقات بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان+ ویدیو نابسامانی در تیم ملی جودو پخش زنده بازی النصر و الاتحاد در لیگ عربستان (۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بانوی مشهدی در راس کمیته مستریونیورس پیروانی خطاب به سرخپوشان: جواب نکونام را ندهید درویش تحت فشار هواداران پرسپولیس ادعای بیرانوند و نعمتی در رختکن: در پرسپولیس می‌مانیم اوسمار ریسک می‌کند یا احتیاط؟
سرخط خبرها

مجیدی به دنبال رقیب برای وریا| آقای کاپیتان نیمکت نشین می‌شود؟

  • کد خبر: ۹۷۹۱۷
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
مجیدی به دنبال رقیب برای وریا| آقای کاپیتان نیمکت نشین می‌شود؟
یکی از اهداف فرهاد مجیدی برای جذب صالح حردانی رقابت درجناح راست است. جایی که وریا غفوری حضور دارد. بازیکنی که نشان داده اگر با مصدومیت مواجه نباشد، با آمادگی‌اش بسیاری از معادلات را تغییر خواهد داد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، هرچند که باشگاه فولاد همچنان انتقال حردانی به استقلال را تکذیب کرده، اما به نظر می‌رسد  فردا یا نهایت شنبه هفته آینده حردانی با استقلال قرارداد منعقد کند ویک یا دو بازیکن از ترکیب آبی‌ها جدا شده و به تیم فولاد بروند. اگر این انتقال انجام شود، رقابت درجناح راست استقلال فزونی خواهد گرفت. جایی که وریا غفوری، کاپیتان این تیم حضور دارد. وریا به تازگی از بند مصدومیت رها شده و هرگاه درترکیب استقلال قرار گرفته نمایش‌هایی تحسین برانگیز را از خود به جا گذاشته است. به واقع حق وریا دعوت شدن به تیم ملی هم هست و اگر معدود بازی‌هایی که این بازیکن در شرایط ایده‌ال نبوده را از ذهن دور کنیم، او درباقی بازی‌هایی که درمیدان حضور داشته، همواره چهره اثر گذار تیمش بوده است.

با این حال حضور حردانی دراستقلال خواه نا خواه جایگاه این بازیکن را برای ادامه حضور درترکیب اصلی استقلال به مخاطره خواهد انداخت. هرچند که گفته می‌شود فرهاد مجیدی از این رقابت درجناح راست تیمش استقبال کرده و به دنبال تحقق این ماموریت است که بازیکنی برای روز‌های خداحافظی وریا در استقلال بسازد. البته سوی دیگر این معادلات را هم باید درنظر گرفت. اگر وریا به مانند روز‌های اوج باشد و درترکیب استقلال بدرخشد، بدون شک بیرون نگه داشتن او از ترکیب اصلی بسیار سخت و دشوار خواهد بود ومجیدی باید توجه ویژه‌ای هم به این بازیکن داشته باشد واین طور نیست که تصور کنیم حردانی می‌آید وبه راحتی جای وریا را می‌گیرد.

به طور قطع داستان‌های تازه در جناح راست استقلال تازه آغاز شده که بسیار هم می‌تواند برای هواداران جذاب باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->